Вдосконалення інклюзивного навчання в закладі освіти не можливе без постійної психологічної просвіти усіх учасників освітнього процесу. Тому практичним психологом Мариною Холоденко був проведений семінар для асистентів вчителів на тему "Особливості організації інклюзивного навчання дітей з різними категоріями освітніх труднощів" з метою забезпечення якісними освітніми послугами здобувачів освіти з особливими освітніми потребами. Було обговорено ряд питань, зокрема корекційно-розвиткову спрямованість навчального процесу відповідно до індивідуальних потреб дітей, основні лінії розвитку дітей з ООП на уроках з предметів варіативної складової, а також розглянули психологічні особливості учнів з різними категоріями освітніх труднощів та різними рівнями підтримки.
Немає коментарів:
Дописати коментар