Щорічно психологічною службою ліцею проводиться моніторингове дослідження з обізнаності учнів щодо проблеми виникнення ситуацій булінгу в закладі освіти. Метою такого дослідження є відсклідкування динаміки змін в рівні обізнаності та прояву ситуацій булінгу в учнівському середовищі. Також відповідний моніторинг дає можливість корегувати напрямки роботи просвіти та профілактики булінгу відповідно до результатів. Згідно з отриманих даних можна зробити висновок, що психологічна просвіта в закладі проводиться на ефективному рівні, оскільки всі учні мають високий рівень знань щодо небезпеки ситуацій булінгу. Окрім того, дані показують, що педагогічні працівники сприяють недопущенню виникнення ситуацій булінгу в закладі освіти.
Немає коментарів:
Дописати коментар